Tisdag



Halloj!

Idag har jag verkligen haft en negativ inställning till den här dagen. När jag låg i sängen ville jag verkligen inte gå upp och påbörja just den här Tisdagen. Jag vet inte riktigt varför men jag såg ingenting roligt med den, äkta negativ. Jag hade ingen lust alls att gå på min körlektion eller teorikurs, jag hade lust att strejka! Men faktiskt var körlektionen väldigt rolig. Allt gick bra & solen sken. Vi åkte till rosersberg och körde en del där. Idag skulle vi gå igenom acceleration momentet vilket jag tyckte var roligt för det är kul att få gasa på! Oftast har jag inget tålamod med att köra "långsamt" och gasar alltid på för mycket, jag gillar att gasa på. Dock försöker jag vara duktigt när jag har läraren brevid mig, med pappa är det en annan sak.
Annars har dagen varit helt okej faktiskt, hade bara en dålig inställning på morgonen. Var inget i skolan idag eftersom jag hade ett såkallat "möte" efter det hade jag min körlektion, efter det satt jag vid deras datorer där för att träna till teoriprovet, sen bar det iväg till Sollentuna och senare tillbaka till väsby för teorikusen (2 lektioner kvar, woho) Jag är glad att jag har det rätt fullt upp eftersom det hindrar mig från att hinna tänka över saker och ting. Imorgon blir det HÅRD träning kan jag lova er och på Torsdag åker jag till Finland och är där tills på Måndag. Imorgon är det skola till 3, därefter hem och plugga till religion provet på torsdag sen måste det bli en tidig middag eftersom -

vårt tränings schema ser följande ut imorgon:

17.30-18.00 Core pass (Tränings för mage, rumpa & rygg)
18.00-19.15  Träning i gymmet
19.15-20.30 Boxning
 


                           


Jag längtar så tills imorgon!
                                 Försök att ha det bra nu gott folk. Adios!


Kommentarer
Postat av: Kiven

hej

2009-02-17 @ 21:51:32
URL: http://www.msn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback