Söndag

Hejhej!

Ännu en Söndag, imorse fick jag verkligen sova ut. Det var verkligen hur skönt som helst. Tror att jag gick och la mig runt 23 tiden igår, jag däckade direkt! Var rätt seg igår. Jag kunde inte sova den natten/morgonen. Kanske la vi oss vid 4, har ingen aning oc sov sammanlagt MAX en timme. Först var det väl för det kom massa väsen från vardagsrummet. Tydligen spelade min pappa, min bror o hans vänner schack där. för det andra var det rätt trågt i sängen då adde låg i mitten utav sängen ibland så jag fick knuffa tillbaka honom för att inte ramla ned på golvet. Stod iaf i rummet & städade vid 7-8 tiden då jag hade fått nog av att försöka sova haha. Sara kom runt 10-11 tiden till mig. Lördags dagen gick väl mest åt att vi 3 tog det lungt. Vid 4 skulle jag möta upp Johanna vid hötorget. Men alla som känner mig väl vet att jag är ganska dålig på tider. Var väl framme vid 5. Hade frågat om det var okej att vi sågs vid halv 5 istället för Sara och ja blev rätt sugna på att dra ut & käka. Så vi gick och gjorde det snabbt. Var inte direkt kul och slänga i sig maten. Hur som helst. Johanna och jag såg Benjamin Buttons otroliga liv. Jag tycker att den var rätt bra faktiskt. Väldigt lång,  2h 45 minuter. Ska väl inte säga så mycket om någon hade tänkt att se de. Men fin var en tyckte jag. Efter filmen drog jag hem. Låg med mamma i sängen och kollade på något program i en timma sen gick jag upp och la mig.

På fredagen var det krogen som gällde. Först var det rocks. Där vi kanske var i 2 timmar men vi bestämde  vi oss att dra till harry istället där vi tänkte att det skulle vara mer drag. Så vi åkte dit tillsammans med två andra som hade kommit till rocks. Men det blev inget harry den kvällen. Jag kom in, men en viss person var tydligen "för full". Blev riktigt lack då, inte var hon mer onytker än vad jag var! Efter det blev det massa virr fram o tillbaka. Till slut hamna vi vid mariatorget igen, för att möta upp någon snubbe. Jag lämnade dem i fred och åkte tillbaka till harry för att jag visste att Sofie var där. Men klockan var halv 3 så jag drog aldrig in. Istället drog jag med mig Adde hem till mig, trots att jag var liite sur på honom. Den Fredagen blev alltså rätt seg enligt mig, massa virr hit och dit. 

Har en svenska grej som jag satte mig ned för att skriva för ett tag sedan men inget har blivit skrivet!

Så därför, pusshej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback