Mitt ute i ingenstans

Hejhopp!

Helt fucked up idag, så seg så seg.

Kvällen började med att Sara kom hit, och en stund senare Soff. Vi drack lite och spelade Guitar hero som var väldigt kul. Jag sjöng, soff tog trummorna o Sara gitarren, sen böt vi lite. Vi rullade in mot stan vid 20.30 och när vi kom fram vad det världens kö så vi drog till Anchor ett tag men när vi kom tillbaka var det fortfarande kö, men vi hade tur att David fick in oss så slapp vi stå och vänta.
Vi missade alla band som lirade där som egentligen var bra eftersom jag inte hade någon lust att lyssna på dem. Därinne var det rätt roligt, förutom ett onödigt bråk som inträffade. Vi åkte iallafall på efterfest med några snubbar, ingen aning om hur det blev sagt att vi skulle med eftersom vi inte snackade något med dem under kvällen.  Utan helt plötsligt sa dem att vi skulle dra och vi sa att vi skulle dra om 20 min, sen gick det en tid & dem stod där ute och väntade på oss. Lite knäppt egentligen. Hemma hos dem, (mitt ute i helvetet) Sofie och jag stod och hoppa som galningar i vardagsrummet sen blev det mest chill och jag visade två av dem yoga haha.  Helt plötsligt kom 2 till av hans kompisar dit. De hade med sig en del shit, så vi stod där ute och rökte på det, som inte var så bra. Vet inte om det var för all alkohol eller de som gjorde att mina ben knappt har lytt mig idag och jag har snubblat mig framåt, eller så kanske det är för att jag kanske sov max 1 timme inatt. Vi drog väl därifrån vid 10-11?, tog hur långt tid som helst att ta sig hem. Blondie & jag drog och käkade när vi kom hem, himmelsk fet jävla pizza blev det! Därefter var det ända jag ville var att komma hem och sova. Så skönt att det var en Fredag så min bror och pappa var och jobbade, så slapp man frågor som "Vart har du varit inatt?" Sov väldigt bra och nu har jag äntligen fått tillbaka lite energi.



En video jag hittade i mobilen.  Tagen klockan 04.58. Märker man att vi är lite wasted? Pigga är vi helt klart. Min röst låter helt knäpp! Vi stod ute och rökte tror jag och vi hade på oss roliga skor som vi försöka filma, gick inte så bra dock! Haha ingen aning om hur skorna såg ut längre!




Nu måste jag göra något annat, Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback