And here we stop


Tjenare!

Vilken Söndag! Kan säga att det funnits bättre. Ingen lust för skola imorgon, tur att det bara är nästa vecka sen är det lov.
I Fredags var en rätt lugn dag. Var och tränade, sen var jag hos Sara på kvällen. Vi gjorde bruchettas och kollade på film. Mypys och väldigt gott! På lördagen, alltså igår drog Sofie och jag iväg på yoga som började 11.30 redan. Vi kom lite försent men det var ingen fara. Börjar lära mig lite vad allt heter och vad man ska göra på dem.

1. Gå ner till plankan
2. Upp till kobran
3. Sedan till hunden


Efter yogan åkte vi iväg till Johanna som hade köpt ut dricka till oss för kvällen. Det var Sin City på harry igår kväll. Rätt segt tycker jag. De spelade seg musik, sedan var ett band som hette Who Fighters där. De spelade bara foo fighters låtar, och tycker ni inte att sångaren liknar orginal sångaren lite? Jag tycker att dem borde komma på något eget. När det stängdes hängde vi på några snubbar hem till dem. Något som var klart den kvällen var att vi inte skulle hem. Blev rätt nere på slutet av kvällen och att gå hem skulle vara göra det värre. På morgonen låg vi och tittade på Den lilla sjöjungrun på Disney Channel. Haha fan det var grymt ju, roligt att de låg och såg på den! Det var verkligen hur länge som helst jag såg den filmen. Gillade den väldigt mycket när jag var liten. Dem var snälla så vi fick skjuss hem på eftermiddagen, därefter drog vi och åt FET mat. Ajaj..






Kvällens dj's som aldrig spelade det vi önskade!




Någon snubbe som ville ta bild med oss! Undra vad jag försöker kolla på haha...





Igår var det Alla hjärtans dag också. Hoppas det flesta fick en trevlig sådan. Min var väl ingen vidare med tanke på dagen......Jag förstår bara inte varför..Liksom varför göra det mitt framför mina ögon. Förstår han inte att det sårar?  Och när personen ser att jag är ledsen & kollar på mig i 2 sek och fortsätter. Jag trodde aldrig att jag skulle reagera så som jag gjorde. Fast det kanske inte var så konstigt, vi sågs rätt mycket på sistonde. Tycker bara att det var jävligt dåligt av honom och jag förstår inte hur han kunde göra så där man var där till och med! Förstår inte vad anledningen var till att undvika mig hela kvällen & såra mig. Det finns en posetiv sak med det här som jag kommer på just nu och det är att jag såg det. Nu vet jag att han är ännu en till idiot. . Ja du vet nog vem du är. Inget mer alla hjärtans dag tack! 


 
                                                  



 .........................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback