Vad säger man när det här händer?



Några måndader sen:

Har umgåtts tillsammans i ett par helger, tillsammans med ett par till. Båda är på samma banditfest en kväll. Senare under kvällen sätter jag mig tillsammans med mina vänner plus några andra. Stolarna räcker inte till så jag sätter mig på en killes knä. Vi alla pratar och har det trevligt. Ett litet ögonblick passerar och vi ger varandra en kyss. J kommer då och säger att man är en hora. Går, kommer tillbaka någon minut senare och säger samma sak en gång till.  Sedan känner man hur personen några bord från oss sitter och "vaktar" oss hela tiden. Blir nu lite iriterrad på personen pga att han sitter och vaktar oss hela tiden och tidigare under kvällen varit allmänt jobbig och så har personen gått till min ena kompis och sagt något jag inte tycker att man går och säger efter att man har umgåtts några helger. Personen går allt för snabbt fram vilket ger mig inte tid att tänka på hur jag själv vill ha det. Automatiskt blir det så att jag inte vill ha personen nära mig den kvällen. Jag vill ha roligt med mina vänner och inte känna att jag tillhör någon.
Hans ord skiter jag fullständigt i och i och med det kysser vi varandra igen. Då kommer J och slår ned killen från bordet. Eftersom jag var på hans knä flyger båda ned på golvet. Drickorna från bordet krossas mot golvet och det blir alldeles blött. En tjej hjälper mig upp och killarna ligger och slåss och brottas mitt på golvet inne på krogen.
Vakter kommer, J blir utkastad. Hans står där ute med sin tjejkompis. Jag går ut för att prata. Vi står och snackar med varandra, sen helt plötsligt mitt framför mig börjar personerna hångla med varandra, antagligen för att att göra mig avundsjuk...


Några dagar sen:

Får ett sms från Johanna.

Hej gumman, vad händer? J vill att du skickar sms till honom. Han vill bli vän med dig.


Ska jag skicka sms till honom? Jag vill honom absolut ingenting så varför ska JAG höra av mig till honom? om han vill något kan han höra av sig själv. Har inte kvar personen nummer, vill inte ha någon kontakt alls med personen. Givetvis skiter jag i att höra av mig till honom. 


Nu:

Hej söt förlåt för de jag sa kommer inte ens ihåg allt jag sa men allt bara blev svart helt plötsligt. Jag överreagerade på fyllan & jag drack ju sprit också de ska jag inte göra de inte alltid. Men hoppas du kan förlåta mig o skulle vara kul o ses och hitta på något som förut men förstår om du inte vill det. Kram J


Jag menar, att komma flera månader senare och skriva ett sånt sms fick mig bara att skratta och arg. Det larvigaste är att skylla på att personen drack sprit och allt blev svart. Snälla, jag såg att du inte var så onykter. Efter den kvällen ville båda inte ha någon kontakt med varandra så jag blev lite arg att han kommer tillbaka efter några månader.  Man har ju glömt personen redan. Man går inte och slår ned någon och kallar en för onödiga saker.. Jag menar inte med det här att trycka ned honom och säga hur dålig han var den kvällen. Jag var inte direkt schysst som kysste någon när han såg på och då jag visste att han "hade känslor" som han sa. Men att känna sig ägd av någon som han fick mig att känna mig den kvällen efter att vi inte har varit med varandra längre kändes inge roligt. Därför gjorde jag det för att det fick mig att känna mig att jag fick göra vad jag ville. 

Åh så arg jag blir!  Vad ska man tänka egentligen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

skit i han. dum i huvudet är han!

2009-02-08 @ 11:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback