Vi heter ASCHTANGA


Hejhopp!

Idag skulle det ha blivit en pluggdag, men inte helt oväntat blev det inte så. På morgonen ringde jag upp soff och bad henne följa med méd mig och köpa det jag har velat ha sen igår - guitarhero. Så vi åkte iväg och köpte ett konsol + Guitar Hero World Tour. Var en del att bära men det gick fint. När vi kom hem gjorde vi pannkakor, men mycket dinkelmjöl i och egen sylt gjord på frystabär, kesella & banan. Helt klart godkända!
Efter vår lunch spelade vi hela dagen tills lite innan 6. Vi sjöng, spela trummor och lira gitarr, vi kände oss jätte coola med våra "tuffa" leksaker. Vårt band heter Aschtanga (från aschtanga yogan haha)

"- En falsk sångare och en halv blind gitarrist"
haha bra band där! 


                         


När jag satt på teorilektionen ikväll ville jag bara hem, och nu är jag hemma så jag ska äntligen spela lite. Kommer vara en spelnörd i några dagar nu kan jag tänka mig. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback