Dirty Nights

Hejhej!

Nu har jag precis kommit hem från att ha varit ute och käkat en jävligt FET kebabpizza med extra sås på! Jag är verkligen super mätt och känner mig äcklad av pizzor och sånt nu.
 Igår var det riktigt kul och jag blev riktigt förvånad över hur bra musik dem lirade den kvällen. Jag har alltid tyckt att Harry b har rätt kass musik men igår ägde allt. Verkligen HELA kvällen stod vi och dansade och sjöng uppe på deras scen. Det var nästan bara vi som dansade där uppe, det var några killar med. Som hela tiden skulle dansa med oss. Jag flyttade på mig flera gånger men ändå var han bakom mig inom några sekunder igen.  Den ena djn uppskattade nog vår  lilla show. För när det är någon låt vi gillar så taggar vi verkligen till.  "Spela de dem vill ha" sa han till tjejen som också stod där. Vi fick dem att spela Sabaton för oss hahaha. Det var riktigt kul.  Vi höll på att hamna på efterfest tillsammans med XX. Men vi backade ur. Thank god. Man var så uppe i varv så man tänkte inte riktigt klart.

Klantigt av mig så tappade jag bort mitt bankomatkort igår så fick ringa och spärra det. Sen tappade jag mitt läppglans plus saras lim till naglarna som jag hade i fickan. Det är andra gången jag har spärrat kortet. Hm jag undrar vart jag tappade de? Strunt samma, det är enkelt att ringa & spärra det. Nu är det bara segt att vänta 3-5 arbetsdagar tills jag får mitt nya. 


                    



Nej ni får ha det fint, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback