Ge mig LÖRDAG


Hej!


Jag har så lust med att det ska vara Lördag just nu. Känns som om det är hur länge som helst kvar. Ut till Harrys igen och till dirty nights. Jag satt precis och kollade i en mapp som heter Fest som jag har. Vet inte hur många låtar som hann gå innan jag hade sett klart alla bilder, fanns ju hur många som helst tydligen. Jag ser att mönster när jag är onytker. Alla lika hemska.  Det här är min fylleminn:










 


U see? , det är jätte enkelt. Bara att för det mesta blunda & sticka ut tungan. Men ibland duger det tydligen med att göra lite annat. Wolllaa!


Sedan finns det ett fåtal normala bilder som man har fått till av alla dessa kvällar och nätter:









Ja ni, det blev lite bilder i det här inlägget. Tänkte att jag hade lagt ut så många youtube klipp på sistonde. När jag började lägga upp bilder här nyss märkte jag hur många det jag inte kan lägga upp. Fyfan vilka bilder jag har, helt galna och hemska! Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på slipknots senaste skiva All Hope Is Gone samt längta vidare tills helgen! Puss på er!





Kommentarer
Postat av: soff

haha jag gillar bilderna :D galna minnen haha!

2009-01-08 @ 11:23:35
Postat av: Kiven

hej

2009-01-09 @ 00:14:02
URL: http://www.msn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback