Hinder - Take It To The Limit

Hej igen!

Just nu sitter jag och lyssnar igenom Hinders nya skiva som heter Take it to the limit. Jag hade ingen aning om att de hade gett ut en ny skiva för några månader sedan. Har varit rätt tyst ifrån dem. Deras nya skiva låter mycket som deras extreme behavior, "inget direkt nytt sound". Det är helt enkelt Hinder. Tycker att skivan verkar rätt skön. Skön att lyssna till då man vill lyssna på något lugnare eller softare. Det finns låtar jag jag redan fastnat lite extra för. Mina favoriter är Without You, Loaded & Alone & Last Kiss Goodbye. Typiska hinder ballader. Men som sagt har inte hunnit lyssna så mycket och jag tycker att de flesta verkar bra.

Jag kommer ihåg när jag pratade med dem i telefon. Jag tyckte att det var så läskigt! Det var faktiskt ett av mina favorit band. Det första jag sa att dem var heta och då frågade dem hur gammal jag var, det är snart två år sedan..


                                            
                          Suddig och oklar bild från deras gigg @ klubben mars 2007


                       




Måste rusa Sara står nere i vår hall vi ska gå och sola, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Clara Sjögren ♥

Gott nytt år! ♥

2009-01-02 @ 13:45:37
URL: http://clarasjogren.blogg.se/
Postat av: Diana

Tack för din söta kommentar!! =) Hoppas du har fått en bra början på det nya året! Har precis lagt ut en tävling där du kan vinna 400 kr i presentkort på coolstuff! Var gärna med i tävlingen! =) Kram// Diana

2009-01-02 @ 14:46:11
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback