Kontanter på krogen är ingen bra ide


Hej på er!


Sitter här nu lite halv seg efter gårdagen. Hur mycket har jag sovit?, två timmar kanske...

Gårdagen började med att vi var hemma hos mig och drack lite innan vi åkte in till Harry b. Vår vistelse blev inte så långvarig. Mot tolvslaget blev vi utkastade. Anledning? vi vet inte. Kanske för att vi var för fulla eller så var det för att vi "spillde" öl på folk. Inget jag märkte att vi gjorde, men vakten sa till mig vid ett tillfälle att vi skulle ta det lugnare med ölen eftersom vi spille på folk. Det spelar dock ingen större roll att vi blev utkastade. Var rätt segt där dessutom var det någon match på så musiken var låg.
Vi hann inte göra så mycket. Vi satt en stund med två killar. Vi tog en isbit ur vårt jätte glas och sedan skulle den in i allas munnar. En hade den i munnen sedan skulle den över till den andra. Så gjorde vi det i en cirkel tills isen smälte. Ingen aning om vems konstiga ide det var egentligen.

Efter Harry tog vi en taxi till Medusa och direkt därefter en till Rocks där vi stannade resten av kvällen. Jag var rätt wasted därinne. Jag kom på imorse att jag gick in med vakten in till en toalett igen. Jag kommer ihåg att det var jag som drog med honom dit. Jag har ingen aning om vad vi gjorde där inne. Vi måste ha sagt ett par ord till varandra och gått ut igen bara. Det var inget rörande, det vet jag.
Inne på Rocks blev jag halvt besatt i en kille. Egentligen var det inte han jag blev besatt utav utan att han påminnde mig lite av en person. Han hade lite svart sminkade ögon & typiskt "rockarhår". Jag önskar att jag hade låtit honom vara. Han gillade nog mig inte haha.  Jag vet inte varför men vi pratade engelska med varandra hela tiden. "I really like u" bla bla. Tror inte dem där orden var menade för honom egentligen utan till den andra personen. Jag har aldrig förut kollat på killar med sån stil. Det är ju inget märkvärdigt dock men nu är det nästan det enda man kollar på. Nästan så att huvudet nu vill få en kopia då han nu är borta....Något intryck måste han ha gett mig..åhh..

Kvällens slut kom. Sara och Sofie följde med några snubbar som dem hade dansat med hela kvällen hem. Jag själv drog hem till en kille som heter Christian. Jag stod i kön med honom, jag hade inte tänkt att följa med hem utan jag bara gav honom sällskap. Sara och sofie var därute med killarna med mina saker. Jag tog dem sen träffde jag upp snubben igen. Dem drog sen hem till dem helt plötsligt utan mig. Trodde antagligen att jag ville vara med honom. Till slut blev det så, då jag var ensam kvar och hade ingen lust att åka hem själv. Det var egentligen väldigt dumt av mig att åka hem till någon själv sådär som jag inte kände och knappt hade pratat med. Men det var inget jag tänkte på. Vi låg mest & kelade under natten. På morgonen hade vi sämst sex som varade i 2-3 mintuer som det kändes. Det var helt värdelöst. Måste försöka sminka bort det hemska sugmärket på halsen (Boken älska som en porrstjäna av Jenna har smittat av sig lite, hon pratar rätt öppet i boken) Jag vill nog inte träffa honom igen.


Bilder från gårdagens utgång
















Sammanfattning utav kvällen: En väldigt rolig & wasted ikväll. Mindre kul var att jag tappade mitt busskort. Hann ha den i 11 dagar. Grattis som hitta den, den räcker enda till sommaren. Måste köpa nytt imorgon. Gjorde också av med en heeel del pengar igår. Inte bara på dricka utan att jag tappade. Hade pengarna i bhn eftersom hade varken väska eller fickor därinne. Kort är hundra gånger mer behagligt då man är ute, älska kort!

Ha det fint, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback