Let's go CRAZY


Behöver jag säga mer?, jag har försökt krya på mig så mycket det går, jag mår väl hyfsat bra antar jag. Jag har precis duschat och snart ska jag till centrum för att vi ska köpa något käk plus lite annat. Som kanske ett par strumpbyxor, helvetes kallt ute ju. Inte kul att bara gå i bara ben!

Jag sitter och pumpar musik och försöker tagga till lite mer. Jag har alltid perioder då jag bara lyssna på samma låtar, sedan lessnar jag och går vidare till nästa. Låtarna som går om och om just nu är för det mesta:

Slipknot - Dead Memories
Raubtier - kamphund
(Haha den är så grymt rolig dock var min första reaktion på låten "Vad fan är det här?")
Trivium - down from the sky


Den här kvällen ska fan ta och äga! Ursäkta men sprit sprit sprit ska det bli. Det känns som om jag inte har druckit alkohol på hur länge som helst. Det sjuka är att man nästan har saknat det. Har en känsla av att jag kommer ha en annan inställning till det där imorgon bitti.


 Undra hur många som taggar till för fest till sån här musik? Många blir nästan avskräckta haha! Lätt skön låt enligt mig! 

               
 

Nej nu har jag inte tid att skriva mer, he en fin Fredag. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback