Matt Heafy!!

Hej på er!

Jag kan inte sova så jag sitter inne på youtube och kollar på massa intervjuer och videoklipp med Matt från Trivium. Jag har nog en liten crush i honom igen som jag hade när jag var 15 haha. Jag vet inte riktigt vad det är som tillalar mig men han är grym och hans röst är så skön när han pratar. Jag såg en intervjuv med honom där han satt med en mugg & drack te. Är det inte gulligt? haha. Men när man kollar på intervjuverna verkar han vara så snäll och gullig sen är han så söt när han helt plötsligt börjar skratta. Jag vet att jag låter som en liten flicka just nu, kanske för att jag fortfarande är det. Hur som helst GE MIG HONOM FÖR FAN!












Ska försöka sova strax! Natti natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback