Rensning av rummet

Good Evning!

De senaste timmarna har jag rensat mitt rum från allt skit jag har. kläder, böcker, papper ja massa skit! Nu är mitt rum lite bättre, tycker inte om att ha massor av små saker överallt.

Titta, det blev över 4 påsar med onödiga saker som jag hade här inne.






Vet ni vad jag hittade när jag djupt i allt skit. Brev som jag har fått från en tjej som jag brukade vara med mycket förut, hon gick en klass under mig. Jag visste inte ens att jag hade några av dem kvar, säkert från 10-11 åldern. Haha det var väldigt kul att läsa och man märker verkligen att man är liten i dem här breven:

Till Jenni

Hej jenni, kan vi leka hemma idag fast efter 3 för jag ska ha samtal 3 till kvart över 3 kan vi leka hema svar ________ om vi kan leka hemma vad ska vi göra då svar_______  om vi kan leka ska vi tjuv bada då svar ______ jag vet inte vad jag ska skriva många kramar från Therese


Hahaha, diggar de här med -  "svar _______" , jag kommer ihåg då man jämt skrev brev under rasterna. Helt onödigt egentligen det är ju bara gå fram och fråga det man vill.  Hittade också ett brev som jag själv hade skrivit. Som var helt borta ur mitt huvud att jag hade skrivit. När jag läste de kom jag ihåg det, så bra också. Det var nästan lite läskigt eftersom det var så länge sedan. Men väldigt kul att läsa och jag kom på hur roligt jag hade när jag lekte med henne. Det är bra att man spara "skit" ibland!

Tjenna

Klockan är halv ett på natten dan före nyårsafton på min födelsedag då just sat Theres Maria Hoffren sig på knä & fråga om vi skulle kunna bli bästisar & jag svara utan tvekan JA!! jaa då  fick vi göra sönder hjärtat för det var i hop sen när vi hadde kämpat för att få lås den så blev vi bästisar på min födelsedag

slut


Hare fint, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kiven

hej

2009-01-07 @ 00:21:41
URL: http://www.msn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback