Snabb update


Hej på er!
Nu sitter jag här mätt som bara den! Jag kom hem för cirka en timme sedan och började direkt göra middag till mamma och mig. Jag tände ljus också så det blev rätt mysigt :) !

Igår åkte jag hem till Johanna för att sova över där. Vi tog det väldigt lungt för att vara en Fredag. När jag kom dit åt vi middag därefter gick jag Johanna & Alex gick och hyrde ett par filmer, köpte chips & dip. Godis och cider hade dem redan hemma. Sedan satte vi oss och svullade i oss allt och såg våra filmer. klockan blev ganska mycket men vi började ändå att kolla på en till film. Den svartvit från 60talet. Jag brukar aldrig kolla på svartvita filmer, när de kommer på tv kollar jag bara vidarer efter något annat. Men den här filmen var faktiskt den bästa av dem vi såg, för jag hade heller absolut inga förväntningar på den.

Jusste vet ni vad, när vi var påväg hem från videoaffären hittade vi 2000 kr. Dem låg där bara & utan plånbok så vi tog dem haha. Men vem skulle inte det egentligen? Tyckte lite synd om personen som hade tappat dem men eftersom de inte låg i en plånbok kändes det väl liiiite bätttre. Johanna blev ju hur glad som helst, vi delade på dem och så vippppss var filmerna och chipsen gratis.

Ikväll blir det jag, sara, sofie och Harry b james. Galet ska det fan ta och bli. Alex köpte ut 2 vodka flaskor och cider till oss. Det var snällt, mina små langare! 

Let's fucking go,  ha en UNDERBAR kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback