...Kanske beter vi oss som barn fortfarande..

God dag

Jahapp, då var det Torsdag. Vilket egentligen är superbra eftersom det snart då är helg & utgång imorogn. Men jag är inte taggad längre på det..För det första känns det som om jag håller på att få munsår. Tur att vi har Anti hemma, får hoppas att det inte bryter ut om det nu är det. Hur fint är det att gå ut med munsår? Sedan när jag vaknade imorse hade det kommit massa snö, den tredje anledningen tar jag inte upp. Det är egentligen inget jag orkar tänka på eller "bli ledsen" över eftersom det är sånt som kan hända antar jag, men endå så kan jag inte låta bli att bli lite nedstämd över det för att jag tycker att det är en rätt långsam process & det känns bara inte allmänt roligt. Först måste jag tydligen vänta 6 dagar innan jag kan göra provet. Sedan tar provresultatet en vecka och sedan äntligen kan jag börja medicin skiten vilket var 9 dagar om jag minns rätt. Antar att det är bara att koppla bort det, det är inte världens grej och det blir sen bra igen vilket man faktiskt ska vara glad över.



Vet ni en rolig lek vi brukar köra på våra tråkigaste lektioner i skolan? Jo en liten "gissa låten lek". Ibland är det verkligen så att man bara sitter och knappt lyssnar på läraren för det är så tråkigt eller ontressant. Vi tar då fram våra häften och börjar köra vår lek. Idag behövde jag leken, och choklad. Vilket jag annars aldrig äter på vardagar. Men idag behövde jag det. Blev rätt sur när jag fick veta att jag måste vänta 2 veckor innan jag kan börja ta medicinen...

En skriver en mening ur en låttext. Den andras uppgift är att komma på vilken låt det är. Ett poäng får man om man kan vad låten heter, eller vad gruppen/artisten heter som har gjort låten. Två poäng får man om man kan både gruppen och låtnamnet. Om man inte har någon aning kan man få hjälp. Då får man ge en ledtråd. Men nackdelen är att man bara får att halvt poäng om man kan namnet eller gruppen och sedan 1 poäng om man kan båda. Men bättre än inget, visst?
Sedan kör man ett tag och räknar ihop poängen. Jag vann idag, dock med två poäng bara. Men ändå SEGER !





....Men ibland ritar vi också..




Jag måste gå och plugga till teorin nu. Lär inte bli något pluggande i helgen antar jag. Utgång på Fredag, Bio & annat med Johanna på Lördag, och kanske även utgång då. Därav vet man inte hur man mår på Söndagen. Bäst att plugga nu med andra ord, lär inte orka ikväll heller för då blir det solning sen ska jag bleka hår och mitt ska även bli blekt.

Adios!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När har ni skiva ? :D

2009-01-29 @ 21:36:59
Postat av: Anonym

26 mars!!

2009-01-30 @ 15:58:21
Postat av: Anonym

Nice ;D

2009-01-30 @ 22:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback