Sonic syndicate 7e Januari

Halloj !

Idag har det blivit lite fix efter skolan. Först var vi och hämtade ut bijetter till Sonic Syndicate som jag ringde och beställde tidigare idag. Vad jag längtar. Ska bli kul att se dem lira + Dead by april & union square. Dessutom är det en Lördag vilket gör det ännu bättre. Krogen efter!
köpte nytt busskort, & sedan var jag och klippe mig. Jag både gillar och hatar att gå till frissan. Det jag gillar är när dem håller på med det och fixar till det. Det jag hatar är att det blir kortare. Jag sa till henne att inte klippa så mycket på längden. Så hon tog ungefär 2cm kanske sen klippe hon upp min snelugg. Det gick super fort. Hon fönade nog håret länge än vad hon klippe det.
Sen har jag varit och solat, mycket mer har det väl inte varit.

Igår var jag på min första teorilektion (för körkortet) det gick bra det. Men det är dock en del läxor vi får. Men jag ska försöka inte vara på latsidan det här året utan försöka hänga med med allt plugg osv. 


      Nu är dem 2 st på kylskåpet som väntar på att bli använda !

    

Kommentarer
Postat av: Kiven

hej

2009-01-18 @ 22:42:17
URL: http://www.msn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback