Ett onödigt inlägg

Hejhej!

Jag har inte så mycket vettigt att skriva om just nu känner jag, så om ni vill kan ni sluta läsa nu. Jag babblar väl på om någonting. Jag måste bara få skryta lite med vilken skön skol vecka jag har framför mig

Mån: Gick på 2 lektioner (Hade dock 3)
Tis:   En lektion (Matlagning)
Ons: En lektion (Svenska B)
Tors: Två lektioner (samhäll, religion. Slutar innan lunch)
Fre:  "Lång dag" slutar väl runt 1-2 skulle jag tro




Vet ni vilket band jag har börjat lyssna på?..,.Jo, kiss, KISS av alla band! Inte riktigt min stil egentligen. Jag har ju mycket mer för nyare slags musik och framför allt metal. Jag har en skivan från 1974 från dem. Och när jag såg igår att den var från de årtalet tänke jag, shit det är riktigt gamalt och jag sitter och lyssnar på det. Men hey man kan inte rå för vad man vill lyssna på, dem har en del sköna låtar. Dem har så himla "lätta låtar", man håller humöret uppe!
Jag kollade precis tillbaka till ett inlägg som jag kommer ihåg att jag skrev där jag listade dem låtarna som jag lyssnade på mest just nu. Dem här låtarna var det då:


Kiss- Crazy Crazy nights

Hinder - Without You

Raubtier - Kamphund

Trivium - Down From The Sky

Det var den 7 januari. Två veckor på onsdag. Det är kul och se själv för jag har redan nya låtar som jag lyssnar om och om på. Det är ingen spciell ordning på dem dock, men ungefär:

Förutom en del kiss låtar

Trivum - Becoming the Dragon

Trivium - This World Can't Tear Us Apart

Bullet for my valentine - room 409

Slipknot - snuff

Slipknot - All hope is gone

killswitch engage- holy diver (lätt bättre än orginalet enligt mig, har varit ett uppehåll men nu är den tillbaka!)

Jag inser nu att jag har en del favoriter faktiskt. Men jag har lite"bandtider" håller mig ganska mycket till ett speciellt band. Just nu slipknot, kiss och Trivium. Förut var det tex disturbed, in flames osv. Får se om några veckor igen hur det har ändrats haha! 


Från dagens låtar till dagens lilla stil:
Hade väl lite tråkigt innan skolan imorse..

 






HAHA! jävla munpose det blev!! ser galen ut! Dålig vana kanske från de yngre dagarna!





En till sak, innan jag slutar prata massa om ingenting. Jag genomgår just nu en period då jag verkligen är LESS på mitt utseende. Nej jag ser verkligen hemsk ut, och håret..... Jag så otroligt less på det och det ser varje dag hemskt ut. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Jag är helt enkelt less less less, jag ser typ tråkig ut.. Det blir inte direkt bättre om jag sitter och tjatar om det.

Jag ska fixa mina naglar lite nu. Mina händer gillar jag fortfarande iallafall!

Ha det fint, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback