Jag är en bra pojkvän ;)

Hejsan!

Nyss hemkommen, sitter och pumpar massa musik vilket får mig att längta till helgen!
Jag har varit så trött under hela dagen, och självklart är jag piggare den här tiden. Det är så typiskt.
Det var rätt roligt på svenskan idag, man piggnade till lite där då man fick skratta av sig. Vi hade lite teater:

Vi var 4 grupper. Alla fick samma lapp där det stod om en dotter,mamma & pappa. Dotterns pojkvän hade gjort slut. Hon vill inte leva länggre och inte gå till skolan. Pappa är den som stöttar dotten och mamman var den som ville få dottern till skolan. Jag, Patricia och Oscar var grupp nr 2. Jag var först pojkvännen, sen mamman. Patrica var pappan & oscar dottern. Vår teater började med att jag dumpade tjejen sen kom hon hem ledsen och pappan började trösta och jag blev arg blallabla.. Visst låter det hett? hur som helst var det rätt kul, och se vad dem andra grupperna hittade på för något.


Idag hade jag en körlektion redan tidigt på morgonen. Jag hade verkligen ingen lust att gå upp ur sängen den här morgonen. Efter drog jag hem en snabbis för att sedan gå till skolan.. Men blonda sara sa att vi började 10, jag sa 12. Men sen babblade hon på något om att vi börjar 10 igen, okej sa jag och vi gick dit men så var det ingen lektion. Det gjorde inte så mkt. Vi drog till centrum istället där jag hittade en söt klänning som jag köpte. Igår efter skolan var vi i stan också och skoshoppade. Köpte 4 par. Det blev ett par höga klackar, hjälp kommer jag kunna gå i dem? jag som redan är lång också.. Men de var dem snyggaste jag köpte, sedan blev det bara vanliga skor. Igår hade jag körlektion plus teorin på kvällen så mina Tisdagar är lite sega då jag behöver springa dit flera gånger den dagen.


                                                                

                                                                


Höres! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback