Kan vi inte bli opera sångare?


Hello!

Gissa om jag har ont i nacken idag! Hade det inte igår, så vet inte om det är en fördröjning av smärta från i lördags eller vad jag har gjort egentligen.

Lite halv snabbt om helgen då. I Fredags var det väldigt lungt. Var hos blondiesaken och vi bakade scones & kollade på Let's Dance. Haha inte direkt vår typ av Fredag och sitta och kolla på det programet. Det var helt okej dock blir det lite segt att se så många par som ska dansa.
På lördagsdagen satt jag mest och pluggade till körkoret. Teoriläxan samt till körningen. Det var nog bra att jag gjorde det eftersom skulle pluggat igår också men det blev inte av. Så kommer inte vara helt gone i skallen.
Jag hade planerat en lugn helg. Så på kvällen skulle jag egentligen plugga till vårt projektarbete som måste börja bli klart snart. Men sen så frågade soff mig om jag inte kunde följa men henne då hon skulle träffa Eric. Först var det planerat att det bara skulle vara lungt sen var det att vi skulle till någon hemmafest tillsammans. Vi åkte lite efter 10 in mot stan. Vi drog till Harry b tills han skulle höra av sig. Och det gjorde han.... Vid 2 ungefär? Det tyckte inte vi var riktigt schysst, hon hade försökt och ringa allt. Jag menar dem hade planerat att ses på Fredagen och det blev inte av och sen på Lördagen. Visst dem sågs på Lördagen, men blev inte riktigt så som det skulle. Men soff är nog glad att hon träffade honom till sist så det är väl bra!

Det var kul på Harry, så för mig spelar det ingen större roll att han segade. Vi började med en ny thing därinne. Opera sjungande haha. Det kom någonslags opera liknande låt därinne som var absolut hemsk. Vi började driva lite och sjöng opera lite då och då sedan hade vi handgrejen, människorna undrade säkert vad vi höll på med egentligen. Men vi orkar knappast bry oss.
Var rätt nykter hela kvällen, det är en sak jag blir iriterrad över.  Jag har aldrig varit på ett ställe där ens dricka blir stulen lika ofta som där. 2 gånger försvann våra drickor i lördags. Lite larvigt egentligen och bara gå och ta, menmen..
Vi träffade på björn där inne också haha jo tack det var ett tag sen men endå för litet tag sen. Om ni förstår..
Vi var där till det stängdes. Sofie åkte då hem till Eric och jag åkte hem med lite sällskap.
Söndagen blev en seg dag. Vilket passade mig utmärkt eftersom det var så äckligt väder ute. Så det var bara mysigt och ligga i sängen och ta det lungt. Enda gången jag var ute den dagen var då vi skulle dra och käka. Mina stumpor blev alldeles blöta efter det. Vid 22 då A åkte hem däcka jag nästan på engång i sägen och sov enda tills dumma väckarklockan ringde. Drog till skolan, vi kom försent och då orkade vi inte gå på den lektionen för Fredrika skulle nog bara  bli sur då dessutom hade jag inte gjort läxan som skulle vara tills idag. Så vi satte oss och pratade om vad som hade hänt i helgen, sen fick inte vi någon lust att gå på engelskan heller. Mådde ingen vidare på morgonen heller..... Så vi sjukanmälde oss från skolan och sen gick vi till centrum för att hitta ett par snygga skor till helgen. Men hittade inga jag ville ha så vi drar till stan eller nått efter skolan imorogn istället. När jag kom hem gick jag och la mig direkt tillsammans med min vovve, och nu sitter jag här. Tänkte faktiskt gå och lägga mig en stund igen innan jag ska iväg, vet inte varför jag är så trött idag..

Det var väl ungefär min helg, nu vill jag lägga mig! Pusss!! 




                                               

Kommentarer
Postat av: Anonym

När har ni er skiva och vart?

2009-01-26 @ 20:07:05
Postat av: j

26 mars om jag minns rätt!

2009-01-29 @ 13:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback