My list


Nu har jag en ny favorit låt igen, som jag har nästan hela tiden. Som är absolut etta just nu.


1. cervello - Stay And Bleed

Vinnarna av Bandit unsigned. Blev förälskad i låten direkt. Den är bara så grymt underbart skön. Hade på radion inne på rummet idag och stod i badrummet för att hämta tvätt. Hörde att låten kom & nästan sprang in på rummet för att höja till nästan högsta volym! Nu går den om och om här hemma. Lyssna lyssna lyssna!!


Sedan mina andra favvosar jag har just nu. Dock inte i ordning.

Kiss- Crazy Crazy nights

Hinder  - Without You

Raubtier - Kamphund


Trivium - Down From The Sky



                               


   
                                                        Cervello - Stay and bleed

                     



PS: HA HA HA till er som började skolan idag ;)



Have a good day, Besto, besto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback