ingen rubrik

God kväll!

Uh jag är så seg! Jag har precis vaknat upp från min 2 timmars sömn, var tvungen att ställa klockan så jag inte försov mig.
Jag vaknade rätt tidigt imorse, hade ont i huvudet från och till men det var allt. Jag som verkligen trodde att jag skulle bli sämre men jag blev faktiskt mycket bättre, kände mig som frisk när jag vaknade. Låg kvar i sängen tills klockan 1, upptäckte då att jag hade världens värk i mina ben aj aj.

Det var kul igår, vi var på rocks. Det jag älskar med rocks är att det finns ett stort utrymme där man kan dansa, tillskillnad till harry b där det egentligen inte finns något. När vi kom så var det som vanligt ingen som dansade, hur fulla måste folk va egentligen för att dansa lite? Så vi stod där ensamma och dansade och sjöng tills på slutet då det var helt fullt. Det
var faktiskt roligare då bara var jag och min hjärtevän haha. Djn gillade vi, och vi vet nog att han gillar oss med! 
 
 Vakter....Alltså vissa är verkligen sliskiga! Borde dom inte göra sitt jobb istället för flirta med gästerna där? Två vakter kommer till oss, - kom vi ska snacka lite. Vi följer med dem och vi alla går upp för en trappa genom en låst dörr. När vi kommer upp kommer vi till en stor sal, det var en restsurang och så fanns det en bar där. Det var stort, tyst och släckt. Vi satte oss ned en stund. - Jag har ont i fötterna, jag behöver plåster, säger jag. Den ena vakten säger- kom så går vi och "plåstrar om". Vi går nedför en annan trappa, kommer fram till en stor toalett med massor av handfat och sedan små toaletter. Här finns inga plåser säger jag. Vi går in på en toa. Jag kan stolt säga att ingenting hände. Gummit* gick sönder så allt skets sig. Jag tänkte inte på vad jag gjorde just då, när vi hade dragit och vettat till mig lite tänkt jag, vad fan höll jag på med? Inte direkt i min åldersgrupp och fin var han inte! Han kollade på mig under kvällen men jag undveck att ta ögonkonkat med honom. Jag ville inte att han skulle få för sig något. Usch usch!


Mötte upp sara idag, hon frågade om vi inte kunde dra ut ikväll så vi har bestämt att vi ska till Harry b. Så nu måste jag duscha, hon & spriten kommer snart. Hej & hå !


Kommentarer
Postat av: Kiven

hej

2009-01-05 @ 00:39:56
URL: http://www.msn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback