Back home

Hejhopp, hemma igen! Kom faktiskt hem igår. Finland var trevligt, Jasmin hade sin fest där, en del shopping osv.




Min lilla kusin är här på besök, eller så liten är hon inte längre. Hon är 10, kommer ihåg när hon var 3-5 när jag alltid passade henne. Hur som helst vi har suttit här i mitt rum några timmar nu och hållt på och sminkat varandra.


Ville sminka henne till en rocker, haha tror hon diggade det faktist. Bilderna blev rätt dåliga för egentligen är hon mycket svartare runt ögonen än vad det ser ut som, plus så är hennes kinder mer markerade.




Hon sminkade mig till något clownliknande. Syns inte så mycket här heller, men hon sminkade min näsa röd, och hur mycket syns det?







Sen blev det lite överdrivet ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback