Finland imorgon !


Woho, äntligen fick jag tag i mina kära böcker! Gick i 4 affärer innan jag hittade tommys bok och i den 5e bokaffären hittade jag nikki sixx's bok. Jag kände mig så jävla glad när jag gick med böckerna i mina påsar, tänk er, för ett par böcker? Jag var verkligen superglad. Äntligen äntligen har jag dem tänke jag, vill verkligen läsa dem direkt efter mötleys bok.
 Efter att jag hade köpt tommys bok gick jag in på den sista bokaffären som fanns där jag var - bokia express. Noway att de kommer ha nikki's bok tänkte jag när jag kom in och stället var litet. Men tänka sig, de hade massa bra böcker förutom nikki sixx's bok - guns roses, slash osv osv.

När jag är klar med böckerna jag köpte idag ska jag köpa guns N rosers bok, slash egna &  Marilyn Mansons bok. Jag håller visst på att bli en boknörd :) !







Jag åker iväg till Finland tidigt imorgon bitti, jag vet inte än hur länge jag kommer vara borta. Men ungefär en vecka, kan bli några dagar till. Vi får se helt enkelt. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback