häslining frün baren

en snabb hälsning frün hotell baren! Halloj, vi har det sü jävla gött nu, onej bölrjar lõta götebvorgare hahah! jaja, vi sitter här och super lite i baren, vi ´klockan är halv 3 nu, ni vet tiden gür en timme framför i detta land. vi har varut pü süngfestivalen. märkte idag att det fanns en dator här hha sü tänkte skriva en sNvBBIS., jag har det jätte bra här med alla galna människor, jag vill inte hem! *Finns massa bilder sen när jag kommar hem! ja, nu ska jag väl vara social med de andra ich sen kila upp till hotell rummet o sova, massa saker som händer imorgon som de har gjort varje DAG, bÄRättar mer sen!

Ha de gött, pusswhej,  ! hoppas alla har det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback