i made it !




YES, jag klarade körkoret! Vilken lättnad säger jag bara. Tänk vilken frihet man får när man har körkort? Jag trodde verkligen inte att jag skulle klara det. Jag körde ett par varv runt där innan min tid. Jag hade aldrig kört där tidigare så pappa och jag tyckte att det vore klokt. När jag körde runt där tyckte jag att vägarna var krångliga och allt kändes bara fel. Men sen när jag körde upp tyckte jag att det gick väldigt bra och han sa att det blev godkänt. Han var väldigt lättsam och trevlig och det gjorde mig mindre nervös. Nu slipper jag göra om mitt teoriprov som skulle ha gått ut den 12e!

Ikväll ska jag och Johanna hem till Michelle för att äta middag och kolla på film. Jag kommer antagligen köra dit så det blir nog en lugn kväll för mig. Men jag känner att det kommer bli supertrevlig iallafall.

Hörs ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback