John Corabi - mötley's sångare en gång i tiden

Jag gick till bokaffären idag för att köpa nikki sixx's självbiografi, men de hade inte den. Jag frågade då efter tommy lee's men inte den heller. Det får helt enkelt bli jakt på de böckerna, måste ha dem! Mötley crue's bok var grymt bra. Många gånger man skrattade, och många gånger man undrade vad fan höll de på med och det var en gång jag till och med fick tårar och tyckte det jag läste var så hemskt. Det var då Vince förlorade hans dotter i cancer. Hon var 4 år, cancern bara växte och växte och hon blev allt sämre. De hade operarat bort en tumör som vägde 3 kg från henne, kan ni fatta, 3 kg? Det var inget roligt kapitel att läsa, man fick verkligen följa hur de hade det under den perioden.

Jag undrar hur många som vet att mötley crue har haft en annan sångare än Vine Neil? För jag hade faktiskt ingen aning om det innan jag läste boken. För när man är ute på krogen hör man heller inte de låtarna som de spelade in tillsammans med honom. Lyssnade på en del låtar, tycker faktiskt att de är helt okej, men det är inte mötley crue för mig. Jag är glad att Vince kom tillbaka och att de fungerar som ett band än idag. För det är de 4 som är mötley crue! Ett av världens skönaste band!







Nu ska jag kila ut, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback