Rålis, Harrys


I lördags drog Henna och jag till rålis
där Oskar och hans polare var, Johanna och alex kom även dit för att dricka lite och umgås. Vi satt där ett tag för att sedan dra till harrys. Det var massa folk där, och en del bekanta ansikten. Vi var där ungefär en timme bara, för Henna var jävligt full och blev utkastad. Hur som helst hade Henna och Ville dragit iväg och han hade bjudit henne på mat och då hade hon helt plötlsigt skrikit - dra åt helvete, lämna mig i fred. Haha, så wasted. Jag har ingen aning om vart jag och Oskar var men vi två mötte upp Ville och började leta efter Henna i jäkla gränder som var på flykt ensam. Tillslut lyckades jag nå henne på mobilen, efter att ha råkat ringa massa andra, bland annat Oskar ett antal gånger, han som stod precis brevid mig? Vi gick till plattan där Henna var och tog sen tunnelbanan för att åka hem till Oskar. Henna fick en super ide vid Alvik att hoppa av där helt plötsligt. Oskar och jag rusade efter Henna. Men ville hade somnat på tåget så han åkte vidare alldeles själv. Vi fick stå där och vänta i ungefär 30 minuter. Vi kom tillslut hem till Oskar. Johanna kom dit för hon var lite ledsen. Det hade hänt en del med alex óch han hade blivit "färgsprayad", crazy brudar.

Söndagen blev chill. Johanna & alex kom dit under dagen. Alex var alldeles rosa. Vi drog och käkade pizza sen drog Henna & jag hem vid 18 tiden. Träffade Sara sen & blekte hennes hår. Sen sov jag underbart i min säng.


- Henna jag kommer ALDRIG glömma vad du gjorde på harrys, jag dör av skratt!



Lite bilder från i Lördags

Johanna, jag, Oskar







Oskars kompis Ville, Henna













 
Någon jätte full hemlös chillare








Det är alltid läskigt att kolla dagen efter vilka vider Rockspot har tagit. Hittade en heemsk bild på mig från i lördags som jag inte ens kommer ihåg att den ens har blivit tagen. Men är det så konstigt, man ser ju hur onykter jag är!






Kommentarer
Postat av: Saris

2009-07-28 @ 11:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback