Torsdag


Jag är så nervös, imorgon har jag min andra uppkörning! Jag hade super tur som fick en tid nu innan mitt teoriprov går ut. Dock har jag inte kört mycket alls sen jag kuggade sist så därför känner jag mig så oföreberdd, jag tror verkligen inte att jag kommer klara det, men jag gör ett försök. Det kan inte skada. Skulle egentligen kört idag, men har varit borta hela dagen, en oplanerad utång inträffade igår.

Under dagen var jag, Johanna & Michelle i stan, Vi gick och åt lunch, sen skulle Michelle köpa en doppressent & jag hittade en mötley crue tshirt som det var på tiden att jag köpte. Oskar ringde & det blev bestämmt att vi skulle ses senare och dricka lite. Så Michelle gick & köpte ut till oss. Johanna åkte hem, och jag o Michelle åkte hem till henne. Gjorde en varsin drink och spelade lite spel.
Vid 9 åkte vi till odenplan/vasaparken där Oskar mötte upp oss med två av sina vänner. Vi satt där ett tag och drack och lekte med någon fotboll. Sen drog vi till harrys och levde livet. Oväntat ställe att dra till?, knappast. 
En del bekantisar trots att det var en vardag. Det var great vi hade det kul!  Var där till det stängdes, Michelle drog med oskars kompis och jag med honom hem till honom. Idag har vi mest legat och segat hela dagen, riktigt underbart. Vi gick och käkade vid ett tillfälle, han bjöd mig på sushi, gulligt va? Första gågen jag käkade de faktiskt, gott var det. Efter de låg vi och sega ännu ännu mer. Vid 7 träffade jag flickorna och vi drog och käkade pizza, tog en promenad, sen var Michelle jätte snäll som körde hem mig. Nu är jag hemma och borde egentligen kolla igenom lite saker till imorgon, men jag har ingen ork till det.

Ska tvinga mig till det strax, ciao!

Kommentarer
Postat av: david

hej

2009-08-11 @ 15:25:39
URL: http://www.msn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback