Det var ju partymåndag

Hejhopp!

Har inte skrivit här på ett tag, orkar inte direkt skriva så mycket heller så det blir rätt kortfattad sammanfattning. I Lördags var det uppkörningen, kuggade på den. Var sur halva dagen, men får helt enkelt ta den nästa gång. På kvällen drog Soff och jag till Johanna. Fixade oss där lite och drack. Johanna kunde inte följa med men jag och soff till harrys. Som vanligt med andra ord. Vi träffade på kim där som jag inte hade sett på kanske ett halvår. Vet inte riktigt vad vi pysslade med där inne, har knappt något minne från kvällen haha.

När det var dags för stängning drog vi med några boys hem till dem. Det visade sig på morgonen att de bodde precis vid Johanna! Vi var uppe hur länge som helst, vi la oss nog vi 9-10 på morgonen? Vi satt & drack lite, lyssna på musik och chillade. Vi stannade kvar hemma hos dem väldigt länge dagen efter. Dem var väldigt trevliga & roliga och lätta att umgås med. Vi kom hem nästan klockan 9 dagen efter, då var det bara chill och sova.

På måndagen följade vi med Kim & hans polare på någon spelning på söder. Vi stannade inte där så jätte länge utan vi drog vidare till harrys. Där var det massa band som lirade. Det var faktiskt en del folk där till en början men mot slutet var det inte så många kvar. Vi var taggade iallafall och röjde lite ändå. Första saken vakten sa när vi kom var - Är ni hyfsat nyktra ikväll?  Vid 2 drog vi redan därifrån, vi drog och käkade sen drog vi alla hem till mig. Killarna somnade nästan direkt, soff & jag började lira guitar hero vid 5 på morgonen. De märkte ingenting haha. Försökte sen sova men det gick inte, var väldigt jäävligt pigg. Soff och jag låg och kollade på varandra och kunde inte sluta skratta, vi bara skrattade och skrattade. Åt vad vet jag inte riktigt.

Några bilder från i fredags:





Soffs porriga skor!








Jag blev kär i dörren?








Mer skriver jag nog inte, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback