GRATTIS HENNA PÅ STUDENTEN !!!!


Idag tar Henna studenten, många många grattis till dig min käraste vän! Jag önskar att jag hade kunnat vara med dig på din stora dag men tyvärr kunde jag inte det idag, hade massa annat idag :(

Men jag hoppas att du är ute och freakar ut och är super glad!! Var och plingade på din dörr nyss men så som jag anade var ingen hemma, lämnade en påse utanför din dörr! Hoppas ingen tar den :)


DIN TUR !!!!!!!! Du får skicka massa bilder till mig sen ! :D






11.45 vad det dags att göra mitt teoriprov. Jag var jätte nervös så att jag nästan skakade. Träffade på en klasskompis där så det var trevligt. Slapp man gå förvrirrat där själv. Det var andra gången hon gjorde provet och tyvärr klarade hon inte nu heller. Jag trodde inte att jag skulle klara det faktiskt när jag satt och gjorde provet. Vissa frågor var jätte lätta, andra medel och vissa svåra. På vissa frågor kände jag verkligen att jag svarade fel på. När jag svarade på sista frågan ville jag inte trycka på nästa för då..Skulle resultatet komma... För min del stod det godkänt. Jag blev jätte glad! Nu är det bara uppkörningen på lördag kvar. Snälla snälla snälla jag ber! Låt mig få mitt körkort på lördag, det skulle verkligen göra min dag.

Kommentarer
Postat av: Sara

åh grattis jenni vad kul :D

jag har försökt att ringa dig, hem alltså.. Det funkar inte alls. Vi måste ju prata :( ring mig gärna när du har tid. Or else i will hunt you down

Puss o kram

2009-06-13 @ 12:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback