Mobillös



Som de flesta vet blev min mobil stulen i fredags. Ringde försäkringsbolgaget igår, pratade med någon tjej och fick berätta allt som hände. Men försäkrningen täckte inte i det här fallet. Känns lite halv dumt att teckna en försäkring sen täcker den inte ens? Menmen, nu är det dags för att hitta en ny mobil.


Hittade den här som jag blev kär i ! En Sony Ericsson Xperia X1, kostar dock runt 4500-5000 kr. Den har både en pekskärm och ett litet "tangentbord" hur gulligt är inte det? Ska kolla runt lite till efter andra modeller, men oftast är det så att om jag fastnar för något så har jag fastnat! 


                                 




Nu måste jag fortsätta plugga, har teoriprovet nu på torsdag. Det är så typiskt av mig att börja plugga två dagar innan. Till er som gör något kul, känn er lyxiga! Jag vill inte ligga i sängen och läsa jag vill lata mig !


Kommentarer
Postat av: sofie

"jag vill inte ha en billig mobiiil!!" xD så söt hhahaha hoppas du hittar någon bra snart då :)

Det är duktigt av dig å plugga! kämpa på så har du snart ditt körkort :D

2009-06-09 @ 23:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback