Stackars lilla Sally


Igår hade Sallys sår börjat blöda igen så vi bestämde oss för att ta henne till veterinären. Vi fick en tid klockan 2. Sally som hatar veterinären började direkt skaka när vi kom dit. Eftersom hon är så galen ibland och försökte bitas fick de söva ner henne. Sen fick de sy och göra massa annat, allt gick på ungefär 3500 kr. Jag var tvungen att gå därifrån så hann inte vara där men som kunde mamma vara där med henne. De fick raka henne vid halsen och nu ser det jätte äckligt och svullet ut där. Idag var hon alldeles galen när jag försökte ge hennes medicin, hon försökte bitas och skällde som bara den åt mig. Jag kände verkligen inte igen henne, hon var så annorlunda. Jag hoppas hon blir normal snart igen, hon bara gömmer sig hela tiden  :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback