De senaste dagarna. .


Hello


Har inte haft tid eller ork att skriva här på sistonde. Sist jag skrev var det dags för midsommar. Under dagen följde jag med mamma till ängen där det var massa sång, dans och annat. Höll på att dö efter 15 minuter men ändå lyckades jag stanna där i 1.5 h med henne, för att vara snäll. Vid 20 tiden drog jag, Johanna o Alex till deras kompis Jarmo där de va lite annat folk. Vi grillade där och drack. Alla blev jävligt fulla och började däcka tidigt. Kvällen slutade inte riktigt så roligt. För det första blev jag sur på Kim och Kim på mig, för det andra började jag spy påvägen hem till Johanna.

På lördagen chillade vi mest. På kvällen var Kim och Henna hos mig. Vi spelade guitar hero och kollade på film.
På söndagen gick henna och jag och köpte sims 3. Tog riktigt långt tid innan vi kom igång med själva speladet. Vi spelade en massa, och efter det GH. Efter det låg vi och pratade massor, vilket var väldigt trevligt.

I Måndags började det fina toppen vädret. Så jag tog mitt första dopp med Helena o Anna den dagen. Tisdagen och även den här dagen har gått åt till sol och bad. Helena har en vattenslide som vi åkte på idag. Riktgit barnsligt kul! Efter det, ikväll alltså träffade jag Sara, hade inte träffat henne sen vi tog studenten. Så får det inte vara! Men hon hade varit i Skåne så det är inte så lätt. Trevligt att se och prata med henne igen.

Det var väl kortfattat om vad som har hänt! Bye!




Några bilder från midsommar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback