Även "stora" behöver barnvakt ibland


Bli inte allt för bakis på söndag skrev jag för några dagar sedan eftersom det skulle bli så fint väder idag, ändå vaknar jag själv upp hur bakis som helst idag. Jag har inte haft den roligaste morgonen kan jag berätta.

Igår frågade Michelle mig om jag ville följa med henne och en kille hon skulle träffa, Micke till en park och ha det lite trevligt. Vi bestämde då oss för Rålis, även Johanna och alex följde med. Vid 10 tiden kom också Oscar med en del vänner. Det var en fin sommarkväll igår så det var mycket trevligt att sitta där med allesammans. Vid 12 tiden drog jag, michelle, oscar och en av hans kompisar vidare till harrys. På dit vägen blev jag väldigt berusad, trots att jag just inte då drack något. Harrys blev därför inte långvarigt eftersom jag började må dåligt. Oscar var väldigt snäll som tog hand om mig igår kväll och natt för jag var....jäävligt full.. Hans kompis stannade på harrys, michelle gick hem och jag och oscar tog en taxi till honom, han ville inte lämna mig alldeles själv i det tillståndet jag var i.
Gick och la mig direkt när jag kom hem till honom. Vaknade upp vid 7, sen 10 och sen efter 1, mådde sjukt dåligt. Men jag ville inte ligga och sova bort hela dagen så Oscar och jag drog med Johanna och alex till en strand i närheten och solade och badade resten av dagen. Badade faktiskt två gånger till och med, för en gångs skull var det riktigt skönt!



Pics från igår:

Gräs, dricka och radio ikväll!




Johanna, Alex













Michelle and her date Micke







Oscar plus hans vänner






Jag är sugen på lite alkohol












Oscar ber till gud att jag ska vara lätt att brottas ner



 
Jag ropar på ugglorna i natt mörket haha







Kanske lite  .....





Nu måste jag packa lite, åker bort imorgon. Sista natten i min säng på 8 dagar! Adios!

Kommentarer
Postat av: david

hej

2009-07-02 @ 13:17:22
URL: http://www.msn.se
Postat av: S

haha var det inte han som Michelle träffade på harryb när vi var där på studenten? Me känner igen honom..

2009-07-03 @ 09:53:54
Postat av: pen

haha j´ PEWCIs det var han! trevlig kille men qhan tror han e sü jöävla fin haaha

2009-07-05 @ 01:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback