Biokväll


Hejhopp!

Vilken skön & trevlig fredag det har varit. Under dagen har jag spelat badminton med Helena och Andreas, bästa brännan får man väl när man rör på sig? ;) Efter det hade vi vattenkrig med deras vattenslang och vattenpistoler.   Solat lite och kollat på film. Vi såg - vi hade i alla fall tur med vädret. Biosucce stod det. Förstår mig inte på det, för den sög verkligen.
Efter det drog jag hem lite snabbt och käkade middag sen gick Johanna och jag på 9 bion. Vi såg - Baksmällan. Så jäkla rolig! Se den om ni inte har sett den!  Människorna började applodera på slutet till och med. Skulle nog inte banga på att se den igen haha!

Det var i stort sätt min fredag. Känner mig nästan lite stolt som är hemma redan efter 12 på en fredag haha. Jag kommer inte ens ihåg när jag inte drack under en helg sist. Men men det är väl inte så farligt, hur många är det inte som går ut under vardagarna nu under sommaren? :) Imorgon kväll bilr det nog alkohol med i bilden, mummmaa ! 


                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback