Vem dansar runt stången ikväll?


Godmorgon!

Idag är det midsommar, typiskt att det ska vara sånt här väder va?  Bara det inte börjar regna så är jag nöjd. Idag ska jag över till Johanna och alex, ska bli väldigt trevligt. Vi ska grilla och dricka lite så därför ber vi att det inte börjar regna. Annars får vi väl bara gå in, det är inte hela världen. Ska gå och handla lite sen ska jag åka till dem vid 2-3 tiden ungefär. Sen hoppas jag att jag träffar Kim något idag, det skulle göra dagen ännu trevligare :) ! 

Undra om man ska gå och plocka 7 olika blommor ikväll och se om man drömmer om den man kommer gifta sig med? ;)

Ett tips om någon gör det. Stoppa blommorna i en liten plastpåse, annars kan det komma små äckliga kryp från blommorna sen, usch!

                         
           





Kommentarer
Postat av: MARK

hej devla

2009-06-20 @ 14:27:31
URL: http://www.yahoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback