Ångest inför helgen


Hejhopp!

En snabb update bara. Nu är det Fredag vilket är egentligen mer en härligt. Dock har jag så mycket plugg att göra den här helgen så jag för ångest. Jag orkar egentligen inte göra det men jag måste faktiskt ta tag i det. Jag kan inte skita i allt och få kvar allt i slutet. Det är inte mycket kvar så jag får köra hårt!

Det jag måste/bör göra i helgen är:

Samhälls uppgift                        KLART
En svenska uppgift
2 engelska referat
Plugga till religionprovet
Göra arbetet om förkylning
Projektarbete
Plugga till teoriprovet


Förstår ni att jag inte har en superrolig helg framför mig? Jag får helt enkelt bita ihop, en helg får man offra antar jag.

Ska gå och lägga mig snart en pytte stund för ska iväg och träna snart. Körde rygg & mage igår. Idag får det bli ben & armar. Lite mage med tror jag nog! Sen ikväll blir det krogen. Egentligen borde jag inte gå ut alls utan bara vara hemma så jag pallar med plugget. Men hur tråkigt är inte det? ska försöka ta det rätt lungt iaf, blir väl bara ett par jeans och någon tshirt antar jag. Dock vet jag att jag är lite dålig på att ta de lungt, så man vet aldrig hur kvällen slutar! 


                                                                 V.s
             
                                 



VI SYNS UTE! PUSSHEJ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback