Ensamma på ROCKS

Hejhej!

Blir ett snabbt inlägg igen, eller ska försöka skriva det snabbt. Ska iväg om 2 timmar och jag behöver få sova!!

Igår skulle Sofie träffa Eric och jag lovade att följa med dit. Soff & jag åkte till Rocks för att vara där så länge tills vi skulle dra vidare mot dem. När vi åkte dit var det en sjukt jävla idiotisk gubbe som följde efter oss hela tiden! Sjukt arga vi blev. Det började med att vi tog bussen från vart jag bor där han stod. Jag märkte redan då att han tittade mycket på oss. När vi var framme vid stationen tog vi en annan väg till tåget & han med. Vi tänkte inte så mcyket på det då men sen på tåget satte han sig precis vid oss. Vi bytte plats och gick lite längre bort, han gick då också och satte sig några säten ifrån oss. Vi bytte plats igen och gick en bra bit bort & han följde efter. Vi bytte plats ett antal gånger. Då tänkte vi att vi skulle byta vagn så då gick vi och ställde oss vid dörrarna, han med. När vi såg det hoppade vi aldrig av och tänkte att han hade gjort det. Men när vi kollade mot dörren han stod vid stod han kvar. Då bestämde vi oss att vi skulle hoppa av på riktigt och det gjorde vi också men det fanns inga vagnar kvar så vi fick snabbt gå in i samma igen och då var gubben påväg ut och efter oss. När han såg att vi gick in igen låsades han sträcka på sig och låsas som att han inte alls skulle ut. Då lacka vi som fan och började skrika på honom. Då låsades han inte kunna svenska så vi började skrika på engelska och då gav han intrycket som "jaja, vad har jag gjort" När vi var framme vid tcentralen kom han fram och sa sorry & vi trodde det var slut men han följde med oss till tunnelbanan och hoppade av vid Mariatorget precis som vi. Han var påväg att följa efter oss när vi gick till Rocks. Men vi stannade engång och då såg han att vi såg att han var efter och efter det kom han inte mer. Förstår mig inte på honom, vad var hans problem egentligen? Riktigt sjuk säger jag bara! ....

Rocks var fullproppat med folk och på dansgolvet dansades det på för fullt. Vi hade det trevligt och skojade runt som vi alltid gör.  - "Det är vååårt det är våårt daaansgooolv" Som vi höll på och sjunga därinn. Det sugiga med kvällen var att jag alltid betalar med kort och helt plötsligt funkade inte mitt kort. Då gick vi till en bankomat men det gick inte att ta ut pengar där heller. Blev så lack eftersom jag vet att jag har pengar på mitt kort men ändå funkar det inte. När vi kollade på mitt kort har de blivit en spricka på guldfyrkanten, så jag hoppas att inte mitt kort blev förstört utan att Swedbank bara hade något knas eftersom jag vill inte ringa dit och beställa ett nytt som jag redan har gjort 2 gånger tidigare då jag har tappat korten.
När stället skulle stängas fick vi stanna kvar där. Så när alla hade gått satt vi därinne med personalen haha. Bartendern bjöd oss på en varsin god drink och en varsin stor shot. Så gulligt av honom. Kändes riktigt skumt att sitta där när stället var stängt tillsammans med personalen som gick runt och låste och ställde upp stolar och där satt vi två kvar mitt i allt. Men det var faktiskt vakterna som erbjöd oss en drink efter stängning. Vi satt där och pratade med vakterna och lite med bartendern och hade det trevligt. Efter att vi hade suttit en stund där gick vi upp och hämtade våra jackor som var dom enda som var kvar. Det var alldeles mörkt, de låste och vi gick därifrån.
Vi var lätt taggade på att dra vidare så vi drog till kungsägen för att träffa Adde, en kille som sofie känner nogolunda. Vi kom dit vid 7. "Ni får inte somna blabla" skrev vi till dem. Men när vi kom dit sov vi nästan på engång. Vi kollade lite på tv och sen decka vi. lite sent kanske och komma och vilja ha efterfest klockan 7 och sedan deckar vi iallafall haha!
Fattar inte att jag ens somnade, jag låg på en sova med ett täckte och utan kudde. Det var till & med ljust i rummet och soffan var hård. Men inte länge sov jag kanske 2-3 timmar.


Helt förskräckliga bilder, tur att man kan bortförklara det genom att klockan var mycket!









Våra drinkar vi fick






fråga mig inte vad jag håller på med..





Ett dött rocks









Soff fick den briljanta ideen att sno en cykel och cykla till kungsängen, en bild som är tagen kl 5 på morgonen haha! 





Nu måste jag få sova lite, shit ska iväg om 1.5. Fanfanfan!! Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback