FREEAAG!

Hejhej!

Jag vet inte vad det är med mig, jag är så trött jämt. Vaknade precis av att jag låg och sov i mammas säng med min hund i en timme. Hur vanligt är det med 19åringar som sover middag egentligen? Men när man tänker efter så är det kanske inte så konstigt att jag är trött. Efter skolan åkte jag iväg & tränade igår och på kvällen åkte jag dit igen med soff. Så hm 3 1/2 - 4 timmar träning den dagen?

Idag är det Fredag IGEN. Woho ingen klagar nog. Jag ska ner och göra våfflor snart. I onsdags var det våffeldagen. Passar bättre till en Fredag tycker jag :) Efter det så kanske jag åker iväg & tränar. Jag får ångest om jag inte gör det bara för jag inte kommer träna något imorogn, därför känner jag att jag måste göra det idag. Egentligen vet jag att det inte är ett måste, men jag får ångest annars och jag kan inte rå för det!

Efter träningen eller efter vad det nu blir åker jag hem till Johanna. Jag, Johanna, Michelle & Alex drar ut ikväll, vart har vi inte besämt än. Men det ska bli härligt att dra ut efter att ha haft 2 vita veckor som har känts som evigheter faktiskt trots att det bara har varit 2 helger. Men det var nog bra med ett litet uppehåll. I alla fall med tankte på att jag tränade rätt mycket dem helgerna, hade blivit lite förstört. Hade så trevligt så ändå, men nu är det dags att vara lite crazy igen!


                               



Våffeldags hörrni! Ha en Crazy Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback