Hey hoe let's GO


Tjoho!


Snabbt inlägg får det bli medans Sofie är inne i duschen. Vi båda börjar bli lite smått stressade nu, vi måste börja röra på oss om ett tag och vi har inte fixat oss någonting. Vi har varit lite slöa pga att båda har varit trötta. Jag åkte direkt ifrån Johanna till gymmet där jag mötte upp Soff och vi skulle träna lite. Men ingen träning blev det när vi upptäckte att de stängde redan kl 16 och det var 20min kvar tills dess. Istället bestämde vi oss för att gå hem, vilket tog lite mer än en timme skulle jag tro. (4min med tåg) Min väska vägde hur mkt som helst så vi gick i snigelfart. Men det var ändå trevligt att gå ute vid skogen som vi gjorde!

Igår var en trevlig kväll. Kom till Johanna vid 7, där hon, michelle & alex redan hade börjat dricka lite. Vid 9 åkte vi till Fridhemsplan för att gå på någon English Pub där Alex kompis Jimmy var med hans kompis Stefan, Sebastian. Kommer fasen inte ihåg vad han hette.
De var inget direkt hödjar ställe men vi satt och hade det trevligt. Vid 12 åkte vi in till Harry B. Jimmy o Snamnet åkte iväg till något Golden Hits ställe som jag vägrade att vi skulle följa med på.
Alex var rätt full vid det här slaget och han kom inte in. För han stod i den vanliga kön och vi gick bara in så han kom inte in med oss och när han stod i den vanliga kön tyckte de väl att han var för full. Kändes rätt elakt att bara dra in, men han var rätt rund om fötterna.
Inne på Harry var det massor massor med folk! Till en början var det rätt jobbigt. Vad de anställda där ska klaga att man blir utslängd jämt, jag tycker nog det inte händer allt för ofta :) Först när vi kom in, sa den ena vakten något med - Sluta bli utslängd hela tiden. Vid 1-2 när jag pratade med Dj David så sa han - Är du fortfarande kvar såhär sent?, ni brukar alltid bli utslängda.
Tycker deras musikval var mysko igår. Såg att de hade en skiva 80's. De spelade riktigt mysko låtar ibland. Trummisen från Crashdiet var där så jag hälsade på honom och sa till honom att de var mina idoler när jag var 15. Han var så gulligt och blev glad och babblade på något & tog min hand och pussade den. Det var kul att se honom faktiskt.
 Vid 2 börjar michelle bli jävligt full så hon följde med någon snubbe hem som vi hade suttit och snackat med ett tag. När vi skulle dra vid stängning kom vi på att min garderobslapp var i hennes väska. Så när vi pratade med Vakterna så fick vi vänta tills alla hade gått och det nästan bara var min jacka kvar. Medan vi stod och väntade blev min kropp en anslagstavla. På min vänstra hand har jag någons autograf, på höger hand står det Bruno är bäst, sen skrev någon kille med kilt sin autograf med, längre upp på armen står det något med stora bokstäver. På ryggen ritade vakten en blomma samt hans autograf, någon annan snubbe rita en kuk. Sedan stod väl det en massa annat. Så kul man kan ha det med en penna ! haha!

Kvällen var väldigt rolig och det återstår att se vad den här kvällen bjuder på. Inte sämre blir det!

Let's go fucking crazy !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback