Hur?


Hejhopp!


Ni vill inte veta hur kvällen slutade igår! Det var hemskt och jag förstår inte hur jag kunde bli så jävla packad som jag blev igår!
Kvällen började hemma hos mig med guitar hero och drickande. När vi började dra oss mot stan kände jag att jag lite för onykter för den tidpunkten. Som sagt vi hade inte kommit fram än. Till en början var det kul igår, jag önskar att jag inte hade börjat må illa som jag gjorde för trevligt hade vi! Jag kände hur jag lite smått kände mig sämre och sämre, det slutade med att jag spydde en gång inne på toan. Vi drog då därifrån. 50 Meter bort från krogen kanske satte jag mig ner på marken och började spy ännu mer. Jag hade ingen ork att gå, jag var helt borta. Massa människor gick förbi plus att vakterna såg mig. Inget jag orkar bry mig om nu heller, sånt händer tyvärr ibland. Jag drack inte mer än vad jag brukar göra. Tror att det kan ha varit för att jag körde rätt hårdträning i lite över 2timmar plus att jag tog två tribulus tabletter i samband med det. Min kropp var rätt utmattad och sa nog nej. Hur som helst, spydde rätt många gånger på hemvägen. Fick en påse av någon som jag spydde i. När jag kom hem gick jag direkt upp och slet av mig mina kläder och satte mig i sängen och började spy rakt ner på mattan. Inte mycket som tur var!  Sen somnade jag på en sekund. Sov som en stock enda tills morgonen. Hela dagen har jag känt mig dålig och seg, nu är jag bättre. Något som helt klart är säkert är att jag kommer stanna hemma ikväll. Var och köpte massa frukt nyss så ska göra en smoothie och film eller liknande. Ingen bra dag att vara bakis på med tanke på allt plugg jag har att göra. Fick lite gjort på svenska uppgiften men fick ta pauser hela tiden för fick ont i huvudet när jag tänkte.

Det var min lilla Fredags kväll som tyvärr inte slutade trevligt alls. En rolig sak som inträffade inne på krogen var att vi stötte på våran favorit bloggerska! Tyckte att hon var en riktigt trevlig liten plutt!

Hoppas alla får en trevlig Lördags kväll, go crazy alla ni andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback