Ibland önskar jag att dagarna vore längre


Hej på er!


Tillbaka till Vardagen och till stressen! Den här dagen har varit fram och tillbaka. Har knappt hunnit med dagen så har fått skita i skolan lite, skyndat mig överallt och kommit försent. Morgonen började att vi hade en matlagningslektion. Lektionen slutade vid 11.30 ungefär, då åkte Sara och jag iväg till stan. Vi hade besämt att vi skulle dra till Rockzone och köpa lite saker, men precis när vi var framme vid tcentralen upptäckte jag att vi inte alls hinner åka dit eftersom jag hade en körlektion 12.55. Vi hade alltså haft 25 min på oss att dra och ta ut pengar, gå dit, handla det vi ville ha och sen gå tillbaka. Vi hade aldrig hunnit det så vi åkte tillbaka helt enkelt, den lilla resan var så onödig. Jag är så dålig på att planera. Ingen borde lyssna på mig när jag snackar om tider!
Hursomhelst, Sara följde med mig på min körlektion och efter det gjorde vi ett till försök att åka och handla. Egentligen hade vi en lektion precis efter min körning. Men eftersom jag hade annat att göra senare fick jag välja mellan att skita i lektionen och åka till stan eller gå på den och åka till stan tidigast på Fredag då jag har tid igen. Så vi åkte dit. Först drog vi och käkade på donken (fy) och sen till rockzone. Jag undrar hur länge vi var därinne? Efteråt fick jag skynda mig fort tillbaka till skolan där min träningsväska låg och för att möta upp soff för att dra och träna. Där hade vi inte mycket tid heller för jag var tvungen att dra iväg igen. Båda var iallafall jätte otaggade på träningen så vi tränade en jätte snabbis sen sket vi i allt och gick och bastade iställlet. Efter avslappningen i bastun fick jag skynda mig tillbaka till körskolan för att gå på min teorikurs, kom dessutom 15 minuter förresent så det var bra att vi var otaggade och inte tränade längre!

Nu är jag äntligen hemma. Men vilken tid det tog att komma in! Klantig som jag är har jag tappat bort mina nycklar under dagen. Min pappa hade gått och lagt sig redan så han hörde mig inte. Stod därute i 10 minuter kanske. Försökte ringa hans mobil men min mobil dog just då. Jag kände verkligen ilskan inom mig och jag började sparka på dörren. Tillslut hörde min pappa mig och jag fick äntligen komma in!




Lite saker från blev inköpta:


En lamb of god textilposter som kommer göra mitt rum tjusigare! Sen en In Flames tshirt




Sen blev det en Children of bodom bandana plus ett par små saker till armarna. Gillar inte att vara så extrem!





Nu börjar desperate housewives. Har längtat efter det! Nu ska jag ta det lungt lite, sen måste jag börja plugga till något som ska vara inlämnat imorgon och som jag har haft 3 veckor på mig att göra, kanske inte det rolifaste att börja göra klockan 22.. Ajaj..


Ha det bra, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback