Jag älskar den känslan


Hej hopp!

Igår under träningen fick jag ibland skumma ryck:

- sofiieeee! Jag är så glad, för jag har nästan inge plugg att göra när jag kommer hem!

Sen glömde jag bort det ett tag, sen när jag kom på det igen blev jag så glad igen. Haha mysko. Men det känns som att jag har så mycket som jag måste göra som jag går och bär på. Så det kändes skönt att veta när jag kom hem den kvällen kunde jag bara ta det lungt, den enda som skulle göras var att läsa en artikel.
När vi var påväg hem från träningen kände jag mig bara så underbart glad, jag älskar att vara glad! Jag tyckte att värdet kändes perfekt, det var svalt ute och himmlen var någolunda ljus. Det kändes som våren var påväg! Alla såg så vardagliga ut, trots allt det var faktiskt Söndag så jag kan förstå det. Men inom mig kändes allt så bra. När jag satt på bussen hem kollade jag ut och egentligen såg det inte alls trevligt ut där. Det hade blivit mörkt och det var blött. Men jag kände mig ändå så glad. Så började jag fundera på hur mycket jag älskar musik eftersom jag satt i princip och lyssnade om och om på dessa låtar:

Soil - Deny me
Dope - You spin me right round


Musik är verkligen underbart, vet inte hur jag skulle klara mig utan det. Det är det bästa att tagga till till.
Jag önskar att jag vore en sån person som var glad jämt, men då skulle man kanske inte uppsakatta det lika mycket?


                       


Nu ska jag spela lite GH som jag inte har gjort på länge sen måste jag nog plugga något. Vad vet jag inte än, men det finns massor att göra!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback