Jag förstår inte

Hej igen!

Nu har jag precis kollat klart på melodifestivalen tillsammans med min mamma. Är fortfarande alldeles seg i huvudet så den är Lördags kvällen är mer än skön. Tror min mamma blev ganska glad när jag kom med smoothies till oss och la mig och kollade tillsammans med henne. Första gången jag kollar på melodifestivalen i år. Alla låtar är mer eller mindre bra enligt mig. Men det är en låt jag tycker är så absolut hemsk så det finns inte och den kom till finalen!
När låten började spelas låg jag helt chokad och kollade på och sedan började både jag och mamma skratta. Ursäkta men den är så sjukt dålig så jag finner inga ord.

Till er som inte har hört låten eller som inte alls kollar på denna musikfestival. LYSSNA OCH KOLLA !




Snart väntar min efterlängtade säng efter mig. Ska bli så skönt att sova, trots att jag har sovit bort hela dagen! Natti!

Kommentarer
Postat av: Kiven

hej

2009-03-08 @ 11:35:55
URL: http://www.msn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback