Jag ser en blå himmel och sol !!

God dag!

Det ser underbart underbart underbart ut ute! Inte alls mycket snö kvar och vägarna börjar torka och inte sämre är det när jag har sovmorgon till klockan 12, loveley!
Vet ni, jag vaknade redan klockan 7 imorse. Jag förstår inte att jag gjorde det, gör aldrig det. Men hur som helst då var det redan solit ute. Tänk klockan 7? Jag lyckades somna om.
Vid 9 stod jag i köket och gjorde frukost då det plingade på dörren. Jag gick och öppnade och där stod en kille runt 25 och en man som skulle komma in och göra något med våra element. Och där stod jag med gråa fula Nike mjukisbyxor en svart thsirt och håret ruffsigt uppsatt med ett nyvaket utseende. Det värsta var ju att den ena var HET ! Så typsikt, fick nästan lust att gå och ta på mig ett par korta hotpants och ett tajt linne och fråga om han också ville ha frukost. Haha, nejdå det skulle jag aldrig våga göra.  Det är så typsikt att dem kommer så tidigt igår kom några vid 8. Hoppas dem blir klara snart med de dem nu gör.

Igår kväll var jag på Spinning. Var hur rädd som helst, hade fått hört att det var jätte jobbigt. Men det var faktiskt mycket roligare än vad jag trodde. Det kändes riktigt bra efterråt! Vi har bestämt att vi ska börja gå på spinngen varje vecka nu. Det kommer nog bli kul, dock är det lite seg när man kommer hem vid 22 och har saker att göra. Men men vi är påväg mot ljusare dagar och ljusare dagar gör mig alltid piggare och gladare! Så vi KÖR PÅ tycker jag! 


                                       



Bäst att börja fixa sig lite smått! Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback