Öppethus


Good Evening!

Idag har jag varit med Helena på öppethus i en musikskola i Sollentuna. Vi mötte även upp Andreas där som hade haft
sin gitarrlektion där. Helena funderar på ett börja spela något instrument så varför inte gå att testa på lite? Vi testade på trumpet, något som liknade en trumpet fast var rund?, Helena prova elgitarr och jag bas.
Jag hade en lite halvrockig stil idag. Läraren hjälpte Helena lite, sen vänder han sig mot mig och ser att jag spelar lite:

- YEAH! uhh, vad lirar du?
-  ehhh, 0 0 44 0? .. 

Så ger han mig en liten blick. Haha, jag tror att han fick intrycket att jag kunde spela, han sa det på ett sådant sätt.  Menmen, det kan jag inte. Men visst vore det grymt om jag kunde det. Skulle vara hur roigt som helst.
Det var ett gäng killar där som lirade lite låtar där. Trummisen var väldigt ung och han var så duktig! Det är så kul att se. Jag önskar att jag kunde spela trummor också. Det lät så härligt när gitarristen körde sitt solo sen efter ett tag kom trummorna igång. I love it! Kanske också borde börja lära mig något instrument?




Trevlig kväll! Ciao!


Kommentarer
Postat av: soff

vi får starta ashtanga band! :D

2009-03-17 @ 15:08:08
Postat av: Jen

HAHAHA <3!Jaaaa!! And i will always love our name!

2009-03-17 @ 16:08:49
Postat av: Kiven

hej

2009-03-18 @ 22:31:06
URL: http://www.msn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback