SABATON, BULLET & HAMMERFALL IKVÄLL



Hann sova i 30 min, bättre än inget & jag känner mig nogolunda piggare. Ikväll är det dags för Hammerfall att ha sin spelning här i Stockholm / hovet. Mest är jag taggad för att se Sabaton. Hade tänkt att sitta och tagga till oss lyssna till nya skivan Art of War men hinner inte det just nu. Det som jag har hört från den skivan låter riktigt grymt, har redan några favoriter.
Ska bli riktgit kul att se dem live. Hammerfall är just inte min stil riktigt men ska bli kul att se dem också.  Efter spelningen är det har hammerfall sin efterfest på Harry b som Sara och jag taggar dit. Undrar hur jag kommer må nästa vecka. I Fredags var jag ute med Johanna, Michelle & alex, igår var jag ute med Sofie och idag blir det med Sara. Jag har inte sovit nästan något och när jag börjar känna mig lite mer stabil igen är det dags igen! Men jag klagar inte, det är bara att köra på när man är ung!


Några favvosar från Sabatons nya skiva, äckligt bra!


 


Bilder från ikväll kommer nog imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback