Söndag


Halloj!

En ny dag och nya krafter! Idag mår jag fint. Dock sov sov jag sådär, jag vaknade flera gånger på morgonen för att jag hade ångast över att jag sov för länge och behövde börja plugga. Jag vaknade vid 10. Åt frulle och började sen lite smått med att plugga. Redan vid 11 drog jag och mamma iväg för att få ett par av mina jeans insydda. Kände mig lite obekväm att stå där med med trosor. Var så rädd att hon skulle sticka mig. Hoppas byxorna blir bra, men det lär dem bli eftersom dem kommer bli sydda efter mina ben.
Efter det skyndade jag mig till pappa för att vi skulle iväg och övningsköra lite i Sollentuna där jag kommer att köra upp. Jag hoppade sen av vid gymmet och körde mag&rygg idag. Sen kom Soff och vi gick och bastade. Det var väldigt avkopplande och skönt när det är sp tråkigt väder ute. Vi hade massa skrubb, inpackningar och sådant. Lite bastuspa med andra ord :) Nu är vi lena och fräsha!
När jag kom hem gjorde jag snabbt middag och började sen att plugga. Ska skriva ett engelska referat "Inside Animal Minds" det var rätt kul att läsa men nu kommer det tråkiga - skriva. Har ingen aning vad jag ska skriva riktigt, usch vad jag avskyr sånt här!



                                                            Hey, my love!

                                           


Kommentarer
Postat av: David

Hej Jenni.



Vi har inte Etas Idrottsskador-lektion imorgon, vi börjar 12.05 med Fritidskunskap med Marie.



Läste i bloggen att du ska skriva referat i Engelska C... Det är inte så svårt som man tror, du ska göra en bra sammanfattning om texten du har läst om, men du får ska inte lägga till egna tankar eller åsikter.

Det är lite svårt att förklara men jag hoppas du förstår. Om du har några frågor är det bara lämna en kommentar i min blogg :)



Mvh,

David

2009-03-10 @ 18:51:51
URL: http://davidschaffer.blogg.se/
Postat av: anna

ja ffs SABATON! :D va gillar du mer?

2009-03-13 @ 22:18:22
URL: http://rockndolll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback