The naaaannnyyy


Hejhopp!

Mitt ansikte kliar, usch vad jag ogillar klorvatten. Vi var & simmade med skolan idag med. Förra veckan simmade jag för G & den här veckan för VG. Det gick fint men som sagt gillar jag inte vattnet.
En rolig sak med våran gympa lärare, Eta det är att vi aldrig har slutat kl 14.50 som vi egentligen gör på Fredagar. Förra veckan slutade vi vid 11 och samma den här gången. Annars brukar det vara runt 12, senast 13. Hur skönt är inte det? Jag tror att jag är kär i henne!
Den här helgen känns bra, har inget plugg så mina tankar behöver inte finnas i skolans värld! Ikväll ska jag faktiskt sitta barnvakt. Föräldrarna var bortbjuda och frågade om jag kunna passa barnen så det är klart man säger ja när de frågar. Det blir nog kul kan jag gissa. Im the boss mohah ! Innan jag åker iväg dit ska jag försöka hinna med att träna lite. Igår kväll var jag på Aschtanga yogan. Jag försöker, men jag kan knappt hålla mig för skratt när vi ska inleda och avsluta yogan med ett gemensat oooooooooooooooommmmmm.... Det låter ju bara för roligt, men jag försöker! Kom hem efter 22 och somnade helt utmattad i min sköna säng.

Allt för nu, Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback