Trött och sliten

Helloj!

Guess what, det är Fredag och jag sitter här hemma och det är precis det jag vill. Jag känner mig så trött och rätt sliten efter den här veckan så jag vill bara ha en lugn helg till att koppla av.
Har inte skrivit något sedan i Söndags, har inte haft mycket tid helt enkelt. Direkt då jag har haft tid har jag fått plugga plugga plugga. Men som jag sa i början utav veckan då jag var påväg till skolan: Jag känner att jag kommer klara det. Och det gjorde jag, fick till & med VG på ett prov. Till de proven vi hade hann jag inte plugga så mycket til. Satt bara kvällen innan och läste igenom några gånger, så jag är glad att jag klarade dem.
Igår lyckades jag få lite tid till att dra och träna, men kände mig dock väldigt omotiverad till det. Idag var vi och simmade med skolan. Jag funderar på att kanske börja simma någon gång då och då. Det är verkligen bra tränig för hela kroppen, dock rätt tråkig bara. Efter det drog jag hem och städade hela hemmet! Städade i flera timmar. Min brors rum var så ostädat, förstår inte att han kan vara där. När jag städade hans rum hittade jag ett födelsedagskort som jag hade gett honom förra året då han fyllde år - Grattis på 22årsdagen hade jag tydligen skrivit. Woops han fyllde 21...
Fixade nya högtalare & bas till hans dator som tyvärr inte fungerade till min laptop annars hade jag tagit dem! Blev lite avundsjuk på den underbara basen som hördes, pumpade högt och började åter städa. Efter det drog Sofie och jag och tränade. Drog vid 15.30 och kom hem vid 20.00. Vi tränade och bastade och hade trevligt. När man kommer hem den tiden och har tränat massor och har pluggat hela veckan så hade jag inge mer lust än att göra ingenting. Imorgon ska vi gå på yogan som börjar 11.30 sen måste jag hem och plugga lite. Har ett till egelska referat kvar + en ny svenska uppgift. Det ska nog gå bra!

Slut skrivet, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback